Güncel

    Facebook

  • Birlik Sıralaması ve Ödülleri
  • Titan Savaşları - Evcil Hayvan Sistemi
  • Titan Savaşları Meslek Sistemi

    Social Icons

Loading...

Evcil Hayvan Sistemi


Merhabalar Arkadaşlar,
Bugün merak edilen konulardan birisine dikkat çekeceğiz.Evcil hayvan sistemi, Titan Savaşları'nda çok önemli bir detay olarak karşımıza çıkıyor.Evcil hayvanların yumurtalarını oyun içerisindeki canavarlardan yada market içerisinden alabiliyoruz.Bizimle beraber saldırı yapıp,yardımcı olarak da çeşitli bufflar veriyor.Bu bufflardan bazıları büyü savunma,fiziksel savunma,hareket hızı,can yenileme vb. çeşitli bufflar olarak karşımıza çıkıyor.Evcil hayvanınız sizinle beraber tecrübe kazanıyor.Bunun dışında drop olarak aldığınız diğer yumurtaları evcil hayvanınıza sentezleyerek tecrübe kazanabiliyor.Bunların dışındaki genel bilgiler sizler için hazırladığımız rehberde detaylı olarak anlatılıyor.


Evcil hayvan ikonlarını sol tıklayarak (ekranın sağında) evcil hayvan ara yüzü açılır. Oyun içinde bütün canavarlar öldürüldükleri zaman evcil hayvan yumurtası bırakabilirler.
Savaş durumu: Evcil hayvanı çağırdıktan sonra, sol üst köşedeki evcil hayvan kutucuğuna sağ tıklayarak evcil hayvan durumunu değiştirme menüsü açılır,  evcil hayvanın saldırı durumunu değiştirme işlemi yapılabilir; aynı zamanda evcil hayvan kamerasının üstündeki bayrağı sol tıklayarak evcil hayvan durumu değiştirilebilir. 
Saldırgan (kırmızı bayrak) : Sahibinin yakınındaki tümyaratıklara saldırır. 
Yardım (sarı bayrak) : Sahibinin saldırdığı yaratığa saldırır, yardım modu. 
Takip (yeşil bayrak) : Sadece sahibini takip eder, yaratıklara atak vermez. 
Bekleme (gri bayrak) : Yerinde bekler hareket etmez

Özellikler: Evcil hayvanların temel özellikleri vardır, temel özellikler evcil hayvanın iyi ya da kötü olmasına karar verir. 
Sınıf: Evcil hayvanın şimdiki seviyesi artan hayvanın becerileri de güçlenir. 

Sadakat derecesi: Hayvanın saldırısını etkiler,  sadakat derecesi yüksek olan hayvanın ortaya çıkardığı saldırı gücü daha yüksektir. 
Psikolojisi: hayvanın temel saldırısını, savunmasını ve yaşamını etkiler. 
Büyüme değeri: Hayvanın her seviye artışında saldırı, savunma ve yaşama oranını etkiler. 
Karakter: Hayvanın belirli olan özelliğini değiştirmesini etkiler. 
Sadakat derecesi: Başlangıçta hayvanın sadakat derecesi 100 puan olarak belirlenir, her ölüm sadakat derecesini 5 puan düşürür, hayvanın sadakat derecesi düşük olduğu zaman savaşa çıkamaz,  yine de hayvanın sadakat derecesi arttıkça meydana gelecek zarar da artacaktır. Sadakat derecesi 55 puanın altındaysa ( 55. Puan da dahil) savaşa çıkılamaz. Sadakat derecesi 60 70 puan arasıysa normal zararın %90 ı kadar zarar meydana gelir. Sadakat derecesi 70 80 puan arasıysa normal zararın %95 i kadar zarar meydana gelir. Sadakat derecesi 80 90 puan arasıysa normal zararın %100’ü kadar zarar meydana gelir. Sadakat derecesi 90 100 puan arasıysa normal zararın %110’u kadar zarar meydana gelir. 
Sınıflandırma: Evcil hayvanın; fiziksel saldırı, sihirli saldırı, fiziksel savunma, sihirli savunma ve belirli can yenileme özelliklerine sahiptir. Farklı evcil hayvan özelliklerinin vurgulanması evcil hayvana farklı etkiler yansıtır.  “Sıradan evcil hayvan” dengeli saldırı ve savunmaya tabidir, “Değişken evcil hayvan” daha çok saldırı ya da savunma alanında büyümeye meyillidir.

Get Free Email Updates to your Inbox!

Yorum Gönder

CodeNirvana
Blogger tarafından desteklenmektedir.
© Copyright Titan .S. Online Alfa Günlükleri
Ba�a D�n